Jei kalbatės su keliautojų grupe ir pasirodys „Spirit Airlines“, kažkas greičiausiai papasakos istoriją iš ankstesnio „Spirit“ skrydžio. Ir bent jau mano patirtis rodo, kad istorija dažniausiai apima vėlavimą, atšaukimą ar kitą neigiamą prisiminimą.
Žinoma, mes labiau linkę prisiminti ir papasakoti neigiamą patirtį. Ir aš taip pat galiu pasidalinti neigiama Spirit Airlines patirtimi. Paskutinį kartą, kai skridau „Spirit Airlines“ – 2021 m., kai pasakojau apie tai, kaip turėdamas biudžetą apsilankiau „Disney World“ – susidūriau su didžiulėmis eilėmis prie „Spirit“ registracijos langelio Orlande ir prastai pranešto vėlavimo.
Tačiau „Spirit“ dabar turi palyginti naują transporto priemonių parką, puikiai veikia laiku ir tiki, kad tai yra viena geriausių vertybių danguje. Mano vyras ir aš atsitiktinai kalbėjomės su optimistiškai nusiteikusiu „Spirit Airlines“ darbuotoju „Business Traveller Awards“ ceremonijoje Majamyje, praėjus kelioms dienoms po to, kai „Spirit“ pateikė 11 skyriaus apsaugos nuo bankroto bylą. Šio darbuotojo optimizmas ir jaudulys dėl „Spirit“ ateities paskatino mus apsilankyti „Spirit“ būstinėje Dania Byče, Floridoje, po kelių savaičių pokalbio su „Spirit Airlines“ vyresniąja viceprezidente ir vyriausiąja pertvarkos pareigūne Rana Ghosh.
Ši diskusija ir tai, ką sužinojau apie dabartinę aviakompanijos būklę ir jos programą „Free Spirit“, ruošiantis interviu, paskatino mane susimąstyti – ypač atsižvelgiant į dabartinį „Spirit“ statuso atitikimo iššūkį – ar laikas persvarstyti „Spirit Airlines“ ir jos „Free Spirit“ programą. Štai ką aš galvoju.
Nauji bilietų tipai ir paprastesnis užsakymo kelias
„Spirit“ pristatė savo „Big Front Seat“ 2007 m. kaip „Spirit Plus“ prekės ženklą. Taigi, Spirit skrajutes jau seniai turėjo galimybę įsigyti platesnę sėdynę su didesniu žingsniu. Tačiau „Spirit“ neseniai pristatė naujas kainas, įskaitant „Go Comfy“ kainas, kurios garantuoja užblokuotą vidurinę sėdynę.
Užblokuota vidurinė sėdynė skamba patraukliai ir padarys jūsų skrydį patogesnį. Tačiau svarbu atsiminti, kad „Go Comfy“ sėdynės neturi jokio papildomo žingsnio. Remiantis „Aerolopa“ duomenimis, „Go Comfy“ sėdynių nuolydis yra tik 28 coliai. Tai 9 coliais mažiau nei 37 coliai, paprastai suteikiami didelėms priekinėms sėdynėms, ir 7 coliais mažiau nei 35 coliai, siūlomi daugumoje Spirit išeinamosios eilės sėdynių.
Ghosh pažymėjo, kad „Go Comfy“ sėdynės yra panašios į tai, ką daugelis Europos vežėjų siūlo verslo klase trumpųjų nuotolių skrydžiams. Jis pabrėžė, kad „Spirit“ buvo gana lengva sukurti produktą, ir teigė, kad „Spirit“ yra patenkinta jo veikimu iki šiol.
Dabar, kai „Spirit“ turi keturias skirtingas kainų klases, įskaitant aukščiausios kokybės „Go Comfy“ ir „Go Big“ parinktis, „Ghosh“ pabrėžė oro linijų produktus, kurie gali patikti kiekvieno tipo keliautojams ir kiekvienai konkrečiai kelionei. Jis taip pat pažymėjo, kad keliautojai greitai pradės matyti aukščiausios kokybės „Go Comfy“ ir „Go Big“ bilietų kainas, kurios bus rodomos kaip aukščiausios kokybės bilietų tipai per internetines kelionių agentūras, todėl keliautojai galės geriau palyginti šiuos produktus su kitų oro linijų pasiūlymais.
Galiausiai verta paminėti, kad dabar užsakymo kelias yra daug lengvesnis nei prieš keletą metų. Ypač jei pasirinksite „Go Comfy“ arba „Go Big“ kainą, nematysite daug galimybių pridėti papildomų išlaidų. Tačiau, jei pasirenkate „Go“ arba „Go Savvy“ bilietą, Ghosh sakė, kad didžioji užsakymo proceso dalis, kai suteikiama galimybė pridėti prekių, yra skirta informuoti vartotojus apie tai, ko jie negaus už bilieto kainą ir kiek ji kainuos. kainuoja pridėti papildomų paslaugų.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Kainos kartais būna stebėtinai žemos
Nesvarbu, ar užsisakote grynaisiais, ar „Free Spirit“ taškais, kai kurių datų ir maršrutų, kurių ieškojau, tarifai yra stebėtinai žemi. Tai galioja net jei norite užsisakyti „Go Comfy“ arba „Go Big“. Pavyzdžiui, galėčiau sumokėti 33 USD už „Go“ bilietą, 62 USD už „Go Savvy“, 78 USD už „Go Comfy“ arba 98 USD už „Go Big“ bilietą už pavyzdinį skrydį iš Atlantos į Orlandą vasario mėn.
Arba galėčiau išpirkti 2 500 taškų už šio skrydžio bilietą „Go“. Jei norėčiau užsisakyti „Go Savvy“, „Go Comfy“ ar „Go Big“, galėčiau sumokėti tik 29 USD, 45 USD arba 65 USD daugiau. Šie mokėjimai yra lygūs mokamų bilietų kainų skirtumams.
Už 62 USD – arba 2500 taškų plius 29 USD – „Go Savvy“ bilietą gausiu asmeninį daiktą, sėdynės pasirinkimą ir registruotą ar rankinį bagažą – tai viskas, ko man reikia. Tačiau supirkus 16 USD už „Go Comfy“ bilietą, kuris garantuoja užblokuotą vidurinę sėdynę arba 36 USD už didelę priekinę sėdynę, norėčiau užsisakyti vieną iš šių padidintų kainų, kad garantuočiau daugiau vietos.
Net ir brangesniuose maršrutuose „Go Savvy“ ir „Go Comfy“ arba „Go Big“ supirkimo kaina nėra bloga. Pavyzdžiui, šio skrydžio tarp Atlantos ir Orlando kovo mėnesį – tuo metu, kai paklausa didesnė – kainos skirtumas tarp „Go Savvy“ ir „Go Comfy“ yra 46 USD, o tarp „Go Savvy“ ir „Go Big“ – 71 USD.
Susiję: Padidinkite savo lėktuvų bilietus: geriausios kredito kortelės bilietams užsakyti
Daugiau lankstumo be pakeitimų ar atšaukimo mokesčių
2024 m. gegužės mėn. „Spirit“ tyliai patobulino savo pakeitimų ir atšaukimo politiką. Dėl šių pakeitimų daug didesnė tikimybė, kad užsisakysiu skrydį „Spirit“.
Jei atšauksite „Spirit“ skrydžio rezervaciją po septynių ar daugiau dienų per 24 valandas nuo užsakymo, galėsite susigrąžinti visus pinigus pradine mokėjimo forma. Kitu atveju galite gauti rezervacijos kreditą už rezervacijos vertę, jei atšauksite skrydį likus bent valandai iki numatyto skrydžio išvykimo.
Užsakydami „Spirit“ svetainėje galite naudoti rezervacijos kreditus, kad sumokėtumėte už bilietą, bagažą, vietas, mokesčius ir mokesčius. Kreditais gali naudotis bet kuris su pirminiu rezervavimu susietas svečias. Ir jums nereikia naudoti viso rezervavimo kredito vienai rezervacijai, nes galite panaudoti bet kokį likutį vėlesnėms užsakymams. Rezervacijos kreditai, išduoti po 2024 m. gegužės 20 d., galioja vienerius metus, tačiau rezervacijos kreditai, išduoti dėl skrydžio atšaukimo ar tvarkaraščio pasikeitimo, galioja penkerius metus.
Taip pat galite pakeisti savo skrydį internetu likus valandai iki numatyto išvykimo. Tačiau atlikdami pakeitimus turite sumokėti bet kokį skirtumą tarp iš pradžių užsakytos ir naujos bilieto kainos.
Šios keitimo ir atšaukimo politikos yra stebėtinai palankios vartotojams, ypač palyginus su daugumos pagrindinių JAV oro linijų pagrindine ekonomikos politika. Mėgstu turėti atviras galimybes, todėl retai užsisakau bilietą, kurio negalima laisvai atšaukti.
Susiję: Kaip grąžinti pinigus už negrąžinamą lėktuvo bilietą
„Spirit“ maršruto žemėlapis jums gali būti naudingas
Jei esate įsikūrę Fort Loderdeilo-Holivudo tarptautiniame oro uoste (FLL), Orlando tarptautiniame oro uoste (MCO) arba Detroito Metropoliteno Veino apygardos oro uoste (DTW) arba dažnai į juos keliaujate, galite pastebėti, kad „Spirit Airlines“ dažnai siūlo tiesiogines paslaugas vietiniams ir regionines vietas, kurias norite aplankyti.
Be to, „Spirit“ vykdo daug skrydžių į Hartsfield-Jackson Atlanta tarptautinį oro uostą (ATL), O’Hare tarptautinį oro uostą (ORD), Dalaso Fort Verto tarptautinį oro uostą (DFW), Džordžo Bušo tarpkontinentinį oro uostą (IAH), Hario Reido tarptautinį oro uostą ir iš jo. LAS, Majamio tarptautinis oro uostas (MIA) ir Niuarko Liberty tarptautinis oro uostas (EWR). Taigi, jei dažnai skrendate į šiuos oro uostus ar iš jų, Spirit taip pat verta pagalvoti.
Tačiau net jei neplanuojate dažnai skraidyti „Spirit“, gali būti verta pabandyti aviakompaniją, jei ji pasiūlys patrauklų skrydį už priimtiną kainą. Senstant pradėjau teikti pirmenybę skrydžiams be persėdimų, kai tik yra. Ir ypač atsižvelgiant į draugišką Spirit atšaukimo politiką ir naujas bilietų kainas, labiau nei bet kada esu linkęs suteikti Spirit dar vieną galimybę.
Susiję: „Spirit Airlines“ sumažina 24 maršrutus ir prideda dar 7 per naujausią tinklo pakeitimą
Galite išbandyti „Spirit“ su dabartinės būsenos rungtynių iššūkiu
Viena nepatogi tema, kuri iškilo kalbantis su Ghosh, buvo neigiama daugelio keliautojų patirtis su Spirit. Jis ir aviakompanija žino, kad turi investuoti į keliaujančios visuomenės švietimą apie tai, ką „Spirit“ dabar siūlo produktų, paslaugų ir kokybės atžvilgiu. Be to, jie turi atkurti prekės ženklo nuotaikas, ypač tarp keliautojų, kurie anksčiau turėjo neigiamos patirties su oro linijų bendrove.
Aviakompanija bando pasiekti abu tikslus per savo dabartinės padėties rungtynių iššūkį. Šis statuso atitikimo iššūkis skirtas tik elitiniams kitų vietinių oro linijų nariams, nes „Spirit“ labiausiai nori paskatinti šiuos keliautojus išbandyti dabartines paslaugas ir produktus.
Vykdydami šį statuso atitikties iššūkį, reikalavimus atitinkantys keliautojai gali gauti 90 dienų „Free Spirit“ sidabro arba aukso statusą ir galimybę pratęsti savo statusą iki 2025 m. pabaigos, jei per 90 dienų uždirbs tam tikrą „Spirit“ kvalifikacijos taškų skaičių per 90 dienų skrydžiams arba išlaidoms „Free Spirit® Travel More World Elite Mastercard®“.
Informaciją apie „Free Spirit Travel More Mastercard“ savarankiškai surinko „The Points Guy“. Kortelės išdavėjas neperžiūrėjo ir nepateikė šiame puslapyje pateiktos kortelės informacijos.
Vienas neigiamas aspektas, jei paprastai keliaujate ne vienas, yra tai, kad „Free Spirit“ elito pranašumai yra skirti tik statuso turėtojui. Nors kitos oro linijos paprastai suteikia privilegijas bent vienam kelionės palydovui, „Spirit“ taip nėra.
Be to, daugelis „Free Spirit Gold“ statuso privalumų nėra labai naudingi, jei perkate daugiau nei „Go“ bilietą. Tai reiškia, kad galite turėti mažai priežasčių užsisakyti aukštesnės kainos klasę, jei turite „Free Spirit Gold“ statusą. Galų gale, „Free Spirit Gold“ nariai rezervuodami gali pasirinkti sėdimas vietas išėjimo eilėje ir mėgautis pirmenybine registracija, pirmuoju nemokamu registruotu bagažu, nemokamu rankiniu bagažu ir nemokamais užkandžiais bei gėrimais laive.
Susiję: pagrindiniai įrankiai ir patarimai, kaip rasti pigiausią lėktuvo bilietą
Apatinė eilutė
TPG „Summer Hull“ ir Zachas Griffas pastaraisiais metais išbandė „Spirit Airlines“ ir pasidalino savo patirtimi. Vasara buvo laiminga, kad atšaukė pirmosios klasės bilietą namo į Spirit Airlines skrydį, o Zachas pasidalino mintimis apie skrydį Spirit Big Front Seat.
Ypač kai kurie keliautojai tikslingai nusprendžia būti laisvaisiais agentais, tikiuosi, kad daugiau keliautojų atrodys patrauklios naujos „Spirit“ kainų klasės. Kai kuriems keliautojams patiks užsakyti „Go Comfy“ sėdynę su garantuotai užblokuota vidurine sėdyne arba „Go Big“ sėdynę su didesniu pločiu ir žingsniu tik už nedidelį mokestį – ypač jei „Spirit“ siūlo tiesioginį skrydį maršrutu, kuriuo jie nori skristi.