„Boom Supersonic Flies“ demonstranto reaktyvinis lėktuvas virš Mach 1


„Boom Supersonic“ antradienį įvykdė savo pirmąjį greitesnį skrydį, nei garsų, pasiekdamas puikų etapą, nes siekia sugrąžinti komercinį viršgarsinį skrydį į dangų.

Bendrovės „XB-1“ demonstrantas „Jet“ pasiekė „Mach 1.122“ greitį per bandomąjį skrydį virš Mojave dykumos Kalifornijoje netrukus po 8 val., Pirmasis jo viršgarsinis skrydis po maždaug keliolikos bandomųjų skrydžių, įvykdytų nuo praėjusių metų kovo mėn.

Tai buvo didelis „Boom“ pasiekimas ir pirmą kartą pažymėjo, kad privati ​​įmonė sukūrė viršgarsinį reaktyvinį lėktuvą be vyriausybės paramos ar dalyvavimo. Tai taip pat buvo žingsnis arčiau „Boom“ galutinio tikslo – valdyti pirmąjį komercinį viršgarsinį skrydį, nes „Concorde“ buvo pensininkas 2003 m.

„Boom“ generalinis direktorius Blake’as Schollas „Paryžiaus oro parodoje“ 2023 m. Davidas Slotnickas/„The Points Guy“

„Maža talentingų ir atsidavusių inžinierių grupė įvykdė tai, kas anksčiau prireikė vyriausybių ir milijardų dolerių“, – sakė „Boom“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Blake’as Scholl. „Mūsų pagrindinis tikslas yra suteikti viršgarsinio skrydžio pranašumams visiems.”

Nepaisant orientyro, tačiau komercinis viršgarsinis skrydis išlieka per metus, o „Boom“ sėkmė yra neabejotina.

Nors „XB-1“ demonstrantas yra švarus ir visiškai naujas „Boom“ dizainas, jis yra maždaug mažo naikintuvo purkštuko dydžio ir turi tik vieną sėdynę. Tai skirta išbandyti įvairias sistemas, kurios tikisi, kad „Boom“ tikisi, kad viso dydžio prototipas.

Tas orlaivis, pramintas uvertiūra, bus daug sunkiau sukurti. Norint būti komerciškai perspektyvi, uvertiūra, skirta sėdėti maždaug nuo 60 iki 80 keleivių, turės būti pakankamai degalai ir ekonomiškai efektyvūs, kad oro linijų bendrovė galėtų ją pelningai valdyti, parduodant bilietus už kainą, kurią keleiviai nori mokėti .

Ir nors viršgarsiniai kelionės skamba patraukliai, tikrasis naudojimo atvejis gali būti labiau ribotas. Dėl greitesnės kelionės, nei garsiai, draudžiama virš gyvenamosios žemės, dėl jo sukelto garsinio bumo, o uvertiūra neturėtų diapazono, kad jis būtų visame Ramiajame vandenyne, be degalų papildymo-ta stotelė žymiai sumažins viršgarsinio skraidymo laiko pranašumą. Tai palieka transatlantines keliones kaip praktiškiausia rinka.

„Boom Supersonic“/„YouTube“

„Boom“ taip pat dar neturi variklio prototipo. Bendrovė negalėjo rasti esamo variklio rinkoje, kuris galėtų veikti, nei variklio gamintojas, kuris norėjo jį suprojektuoti, ir vietoj to sukurs naują variklį. Tas variklis, kurį „Boom“ vadina „Symphony“, vis dar yra gamybos etape ir, kol jis nebus baigtas, bumas nėra lengvas kelias iš tikrųjų kirsti finišo liniją.

Dienos informacinis biuletenis

Apdovanokite gautuos

Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad galėtumėte skleisti naujienas, išsamius TPG ekspertų vadovus ir išskirtinius pasiūlymus

Lieka neaišku, ar bumas gali sukurti prototipą, pradėti gamybą ir gauti reaktyvinį lėktuvą sertifikuotą neišnaudojant investuotojų pinigų. Tuo tarpu „Boom“ teigė, kad šiuolaikinės technologijos ir gamyba gali leisti jai sėkmingai veikti ten, kur „Concorde“, kurią buvo labai brangu valdyti, to nepadarė.

Vis dėlto, nors įmonė daugelį metų susidūrė su abejonėmis, jai pavyko pasirašyti daugybę pagrindinių tiekėjų, sukurti talentingą inžinerijos darbuotoją ir saugoti 130 užsakymų iš oro linijų, įskaitant „American Airlines“ ir „United Airlines“.

Atrodo, kad antradienio bandomojo skrydžio metu „Boom“ bent vienu žingsniu arčiau aukščiausio tikslo – viršgarsinių komercinių kelionių.

Susijęs skaitymas:



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -