
Popkultūros ikona Paris Hilton pristato savo naujausią projektą – blizgantį rožinį vaflį „Hampton by Hilton“ svečiams JAV ir Kanadoje.
„Hilton“ kartu su „Hampton“ pristatė naujausią sezoninį skonį, pavadintą „Sparkling Strawberry Hampton Waffle“ ir specialų putojančių braškių „Hampton“ vaflių rinkinį, kurį galima įsigyti internetu už 29,99 USD ir kuriame yra viskas, ko reikia naujam vafliui pagaminti, pavyzdžiui, vaflių mišinys ir valgomasis. blizgučiai.
„Putojantis braškių Hemptono vaflis yra visiškai ikoniškas, saldus, taip pat ir aš“, – sakoma Hiltono pareiškime apie vaflį. „Labai džiaugiuosi, kad visi galės tai išbandyti ir pradėti savo rytą su mažu kibirkštimi.
Vaflis buvo pristatytas renginyje Niujorke Hampton Inn Manhattan / Times Square Central, kuriame dalyvavo TPG. Renginyje vienas iš Hampton by Hilton JAV vaflių bosų, Beverly Christmas iš Hampton Inn Paris Paryžiuje, Ilinojaus valstijoje, galėjo parodyti, kaip smagu papuošti vaflį su priedais (pvz., plakta grietinėle, šokolado drožlėmis, šokolado padažu, braškėmis ir , žinoma, valgomieji blizgučiai) iš tikrųjų yra, nesvarbu, ar gaminate juos vienoje iš 2400 JAV ir Kanados vietų, ar tiesiog namuose.
Tiesą sakant, tai yra pirmas kartas, kai „Hampton“ vaflių mišinį galima įsigyti nuo tada, kai 2009 m. tinklas pirmą kartą pristatė savo dabar žinomą vaflį.
Kaip TPG anksčiau pranešė rugpjūtį, kai su „Hilton Honors“ susijęs viešbučių prekės ženklas šventė savo 40-ąjį gimtadienį, „Hampton by Hilton“ apgyvendinimo įstaigos svečiai kasmet suvalgo 30 milijonų įprastų vaflių ir apie 120 milijonų mini vaflių. Bėgant metams nauji sezoniniai skoniai, įskaitant citriną, moliūgų prieskonius, raudoną aksomą ir gimtadienio tortą, išpopuliarėjo.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
„Hampton by Hilton“ pusryčiai yra labai svarbi mūsų siūlomų produktų dalis, o mūsų vafliai tapo ikonišku šios tradicijos, užtikrinančios draugišką ir patikimą viešnagę, simboliu“, – sakė Shruti Gandhi Buckley, „Hampton by Hilton“ pasaulinio prekės ženklo lyderė. „Šis bendradarbiavimas su Paris Hilton suteikia naują, žaismingą posūkį tam, kas jau taip mylima.
Susiję skaitymai: