
„Hawaiian Airlines“ pagaliau išsiųs savo pavyzdinį „Boeing 787 Dreamliner“ į Niujorką.
„Honolulu“ įsikūręs vežėjas neseniai pateikė planus, kaip „Dreamliner“ dislokuoti skrydžius tarp Danielio K. Inouye tarptautinio oro uosto (HNL) ir John F. Kennedy tarptautinio oro uosto (JFK), pradedant balandžio mėn. atstovas.
Havajų 4 983 mylių vidaus maršrutas vyks „Boeing 787“ nuo balandžio 22 d. Iki rugpjūčio 20 d. 787 pakeičia oro linijų „Airbus A330-200“, kuris istoriškai buvo naudojamas šiame maršrute.
Pro patarimai: didžiausios klaidos, kurias žmonės daro naudodamiesi kreditinėmis kelionėmis, kreditinėmis kortelėmis
Kai kuriems skrajutėms „Boeing 787“ yra puikios naujienos. Tai ypač pasakytina apie smailėjantį lėktuvo galą, kur oro linijų bendrovė siūlo 34 vietų, melo plokščią verslo klasės kabiną. Podos yra išdėstytos 1-2-1 konfigūracijoje su stumdančiomis durimis ir tiesioginio praėjimo prieiga.
Tai prieštarauja A330, kuris siūlo pasenusią 2-2-2 konfigūraciją su ribotu privatumu ir tik 18 vietų.
Beveik dvigubai padidinus aukščiausios kokybės talpą, taip pat gali būti lengviau įvertinti atnaujinimo ar mylių už naudos taupos lygio pirmosios klasės sėdynę. (Pradinis patikrinimas neparodė daugiau prieinamumo nei prieš keičiant orlaivį.)
Net tie, kurie sėdi gale, turėtų džiaugtis „Dreamliner“ patirties aspektais, įskaitant mažesnį slėgį, nuotaikos apšvietimą ir kitus šiuolaikinius prisilietimus.
Pirmasis žvilgsnis: „Havajų oro linijų“ stulbinančioje naujoje „Boeing 787-9“ „Dreamliner“ laive
Dienos informacinis biuletenis
Apdovanokite gautuos
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad galėtumėte skleisti naujienas, išsamius TPG ekspertų vadovus ir išskirtinius pasiūlymus
Savo pranešime, patvirtinančiame šį žingsnį, oro linijų atstovas pasidalijo, kad „mes džiaugiamės galėdami parvežti savo„ Dreamliner “į Niujorką balandžio pabaigoje ir eksploatuojame jį visą vasarą. Mūsų svečiai, keliaujantys iš Niujorko ir Honolulu, mėgaujasi šiltu Havajų svetingumu mūsų įgulos svetingumu ir apdovanojimų paslaugos, skirtos padidintam mūsų 787 kajutės komfortui.
Beje, ekonominė kajutė yra išdėstyta pramonės standartiniu 3-3-3 išdėstymu, kuris nėra toks geras poroms ir šeimoms, kurios ilgą laiką pirmenybę teikė „Airbus A330“ ekonomiškajai kabinui savo 2-4-2 konfigūracijai.
Kitas neigiamas aspektas yra tas, kad nors havajiečiai didžiąją dalį savo laivyno įrengė „Starlink Satellite Wi-Fi“, „Boeing 787s“ dar neturi interneto prieigos, todėl pasiruoškite būti neprisijungę 10 valandų, jei skraidote Havajų iš Niujorko į Honolulu.
Iki šiol havajiečiai pirmiausia skraidė „Dreamliners“ skrydžiuose tarp Vakarų pakrantės ir Havajų. Tie maršrutai iš tikrųjų nesinaudoja orlaivio asortimentu, todėl ateinančiais mėnesiais bus įdomu pamatyti, kaip jis skraido į Niujorką.
Žinoma, „Aliaska Airlines“ perėmimui gali būti, kad strategija vėl pasikeis, tačiau kol kas skrajutės, keliaujančios iš Niujorko ir Havajai, gali patekti į atnaujinimą.
Susijęs skaitymas: