Norwegian Cruise Line laivai nuo naujausių iki seniausių – visas sąrašas


Koks yra naujausias Norvegijos kruizinės linijos laivas? Jei planuojate Norvegijos kruizą, žinoti atsakymą yra svarbiau, nei manote.

Naujausias Norvegijos kruizinis laivas paprastai yra ir Norvegijos laivas su moderniausiomis, naujausiomis kajutėmis ir patraukliausiu restoranų, barų ir pramogų deriniu. Tai tinkamas pasirinkimas, jei norite, kad Norvegijos laivyno kremas būtų jūsų plaukiojantis namas toli nuo namų.

Šiuo metu naujausias Norvegijos kruizinis laivas yra Norwegian Viva, kuris debiutavo 2023 m. rugpjūtį. Tai antrasis naujosios Norwegian Prima klasės laivas, pradėtas debiutuoti 2022 m., kai atvyko Norwegian Prima.

Kiti palyginti nauji „Norwegian Cruise Line“ laivai yra „Norwegian Encore“, „Norwegian Bliss“ ir „Norwegian Joy“. Visi pradėjo buriuoti per pastaruosius septynerius metus.

Iš viso „Norwegian“ valdo 19 kruizinių laivų. Vidutiniškai linija išleidžiama maždaug po vieną naują laivą kas 18 mėnesių ir paprastai laikomi savo laivyne nuo 20 iki 30 metų, kol jie išleidžiami į pensiją. Seniausiam Norvegijos kruizinės linijos laivui „Norwegian Spirit“ – 26 metai.

„Norwegian“ naujausi laivai paprastai yra daug didesni ir daug daugiau patogumų nei senesni laivai. Jei trokštate daug veiklos Norvegijos kruizinių kelionių metu, norėsite laikytis laivų, pastatytų per pastaruosius 13 metų.

Susiję: 9 Norvegijos kruizinių linijų laivų klasės, paaiškinta

Daugeliu atvejų seniausi „Norwegian Cruise Line“ kruiziniai laivai, pastatyti 1990-aisiais ir 2000-ųjų pradžioje, yra tik perpus mažesni už naujausius linijos laivus ir juose yra mažiau vietų. Vis dėlto net ir šie mažesni laivai siūlo daug pramogų, palyginti su kai kuriais konkuruojančių linijų laivais.

Čia pateikiamas visų šiuo metu eksploatuojamų Norvegijos kruizinių linijų laivų sąrašas nuo naujausio iki seniausio.

Dienos naujienlaiškis

Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu

Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.

1. Norvegiška Viva

ASHLEY KOSCIOLEK / TAŠKŲ VAIKINAS

Pirmoji kelionė: 2023 m
Dydis: 143 535 bruto tonos
Keleivių talpa: 3 099

2. Norvegijos prima

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2022 m
Dydis: 143 535 bruto tonos
Keleivių talpa: 3 099

3. Norwegian Encore

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2019 m
Dydis: 169 116 bruto tonų
Keleivių talpa: 3 998

4. Norvegiška palaima

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2018 m
Dydis: 168 028 bruto tonos
Keleivių talpa: 4004

5. Norvegiškas džiaugsmas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2017 m
Dydis: 167 725 bruto tonos
Keleivių talpa: 3 804

6. Norvegų pabėgimas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2015 m
Dydis: 164 998 bruto tonos
Keleivių talpa: 4 266

7. Norvegijos pabėgimas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2014 m
Dydis: 145 655 bruto tonos
Keleivių talpa: 3 963

8. Norwegian Breakaway

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2013 m
Dydis: 145 655 bruto tonos
Keleivių talpa: 3 963

9. Norvegų epas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2010 m
Dydis: 155 873 bruto tonos
Keleivių talpa: 4100

10. Norvegijos brangakmenis

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2007 m
Dydis: 93 530 bruto tonų
Keleivių talpa: 2 394

11. Norvegijos perlas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2006 m
Dydis: 93 530 bruto tonų
Keleivių talpa: 2 394

12. Norvegiškas nefritas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2006 m
Dydis: 93 558 bruto tonos
Keleivių talpa: 2 402

13. Norvegijos brangakmenis

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2005 m
Dydis: 93 502 bruto tonos
Keleivių talpa: 2 376

14. Amerikos pasididžiavimas

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2005 m
Dydis: 80 439 bruto tonos
Keleivių talpa: 2 186

15. Norvegijos aušra

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2002 m
Dydis: 92 250 bruto tonų
Keleivių talpa: 2 340

16. Norvegijos žvaigždė

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2001 m
Dydis: 91 740 bruto tonų
Keleivių talpa: 2 348

17. Norvegijos saulė

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 2001 m
Dydis: 78 309 bruto tonos
Keleivių talpa: 1 936

18. Norvegijos dangus

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 1999 m
Dydis: 77 104 bruto tonos
Keleivių talpa: 2 004

19. Norvegiška dvasia

NORVEGIJOS KRUIZŲ LINIJA

Pirmoji kelionė: 1998 m
Dydis: 75 904 bruto tonos
Keleivių talpa: 2 032

Koks yra naujausias Norvegijos kruizinės linijos laivas?

Naujausias „Norwegian Cruise Line“ laivas yra „Norwegian Viva“. Kaip minėta pirmiau, jis debiutavo 2023 m. rugpjūtį. 143 535 bruto tonos ir 3 099 keleiviai skraidino du kartus, tai beveik identiškas paskutiniam naujajam Norwegian laivui Norwegian Prima. Abu laivai yra naujos linijos šešių laivų „Prima Class“ serijos dalis, kuri bus paleista iki 2028 m.

Norwegian Viva ir Norwegian Prima yra žymiai mažesni laivai nei kiti nauji Norvegijos kruiziniai laivai, pristatyti per pastaruosius 15 metų, tačiau juose vis dar yra beveik tiek restoranų, barų, salonų ir pramogų ant denio, kiek rasite didesniuose laivuose.

TPG plaukė į pirmąsias Norwegian Viva ir Norwegian Prima keliones ir jas plačiai aprašė. Norėdami sužinoti daugiau apie laivus, žr. šiuos vadovus ir apžvalgas:

Koks yra seniausias Norvegijos kruizinės linijos laivas?

Seniausias „Norwegian Cruise Line“ laivas yra „Norwegian Spirit“. 1998 m. pristatytas tai ne tik seniausias Norvegijos kruizinės linijos laivas, bet ir mažiausias Norvegijos kruizinės linijos laivas – daug mažesnis už naujausius Norvegijos laivus. 75 904 tonų „Norwegian Spirit“ yra mažiau nei perpus mažesnis už neseniai pristatytą „Norwegian Encore“ ir veža tik 1 966 keleivius – maždaug 2 000 mažiau nei Norvegijos didžiūnai.

Iš dalies dėl savo mažesnio dydžio „Norwegian Spirit“ taip pat siūlo mažiau (bet vis tiek nemažai) vietų ir pramogų nei naujesni Norvegijos laivai. Iš viso „Norwegian Spirit“ rasite 13 maitinimo įstaigų, įskaitant du pagrindinius restoranus, paprastą savitarnos užkandinę ir firminio „Cagney’s“ kepsnių restorano bei prancūziško stiliaus „Le Bistro“ versijas. Čia veikia daugiau nei pusšimtis barų ir kavinių.

„Norwegian Spirit“ denio atrakcionai yra keli baseinai, sūkurinės vonios, vandens čiuožyklos, krepšinio aikštelė ir bėgimo takas. Laive taip pat yra kazino, SPA centras, naktinis klubas ir teatras.

Kokie nauji „Norwegian Cruise Line“ laivai ateina?

Šiuo metu „Norwegian Cruise Line“ užsakė aštuonis naujus kruizinius laivus – daugiau nei bet kuris kitas pagrindinis kruizinis prekės ženklas. Pirmasis „Norwegian Aqua“ atplauks 2025 m. balandžio mėn. Tai bus trečiasis naujos linijos „Prima Class“ serijos laivas.

Be to, dar trys šios „Prima Class“ serijos laivai yra užsakyti pristatyti atitinkamai 2026, 2027 ir 2028 m.

Susijęs: geriausias Norvegijos kruizinių linijų laivų ir maršrutų vadovas

Visi keturi būsimi Prima klasės laivai, įskaitant Norwegian Aqua, bus šiek tiek didesni už pirmuosius du serijos laivus, kad juose būtų daugiau kajučių ir viešųjų erdvių. Paskutiniai du serijos laivai taip pat bus išplėsti, kad tilptų nauji, didesni degalų bakai, kuriuose gali būti metanolio – švariau degančio kuro.

Be keturių papildomų Prima klasės laivų, „Norwegian“ taip pat užsakė keturis milžiniškus naujus laivus, kurie galėtų pradėti plaukioti 2030–2036 m.

Kol kas neįvardijama naujų laivų serija sieks apie 200 000 bruto tonų, todėl jie bus apie 18% didesni nei didžiausi šiuo metu Norvegijos laivyne esantys laivai.

Planuojama, kad šie keturi dideli laivai bus baigti ir paruošti plaukioti atitinkamai 2030, 2032, 2034 ir 2036 metais.

Visus aštuonis šiuo metu Norwegian Cruise Line prekės ženklui užsakomus laivus statys Italijoje įsikūrusi laivų statybos bendrovė „Fincantieri“.

Kokį naujausią „Norwegian Cruise Line“ laivą galima užsisakyti?

Norwegian Aqua yra naujausias Norvegijos kruizinės linijos laivas, kurį galite užsisakyti dabar. Nors laivas dar neplaukia, jo pirminiai reisai, numatyti 2025 m. balandžio mėn., jau parduodami, kaip ir būsimi plaukimai iki 2026 m. balandžio mėn. Kiti septyni Norvegijos laivai, kuriuos užsakėte, dar turi būti užsakyti.

Kokia yra naujausia Norvegijos kruizinės linijos laivų klasė?

Prima klasė yra naujausia Norvegijos laivų klasė. Kol kas klasėje yra tik du laivai, kuriais galite plaukti – neseniai pristatytas norvegų „Viva“ ir „Norwegian Prima“. Galiausiai klasę sudarys mažiausiai šeši laivai.

Serialui lemta smarkiai išplėsti „Norwegian“ pėdsaką kruizų versle ir, jei viskas vyks pagal planą, gerokai pakeisti prekės ženklą. Šiuo metu linija eksploatuoja 19 laivų visame pasaulyje. Darant prielaidą, kad per ateinančius kelerius metus ji neišleis nė vieno iš senesnių laivų, iki 2028 m. jis išaugs iki 23 laivų, pridėjus dar keturis Prima klasės laivus.

Įskaitant ką tik pristatytą norvegišką „Viva“, tai 28 proc. padidėjo jo parkas per penkerius metus.

„Norwegian Viva“ ir „Norwegian Prima“ sveria 143 535 tonas, palyginti su laivais, kuriuos pastaraisiais metais „Norwegian“ papildė savo laivynu. Paskutinis naujasis linijos laivas prieš pridedant du laivus, 2019 m. pagamintas Norwegian Encore, buvo maždaug 18% didesnis nei Norwegian Viva ir Norwegian Prima – 169 116 tonų.

Norvegijos vadovai teigė, kad mažesnis naujų Prima klasės laivų dydis suteiktų linijai daugiau galimybių kuriant maršrutus; laivai gali pasiekti mažesnius pasaulio uostus, nei gali pasiekti didesni Norvegijos laivai.

Kuo skiriasi naujesni ir senesni „Norwegian Cruise Line“ laivai?

Naujesni „Norwegian Cruise Line“ laivai paprastai yra didesni nei senesni Norvegijos laivai – kartais daug didesni. Todėl juose yra daug daugiau vietų ir pramogų nei senesniems linijos laivams.

Santykinai naujuose „Norwegian“ „Breakaway Plus“ klasės laivuose („Norwegian Encore“, „Norwegian Bliss“, „Norwegian Joy“ ir „Norwegian Escape“) rasite daugybę baseinų, vandens čiuožyklų, vaikų taškymosi zoną ir – daugumoje laivų – besiplečiančią kartingų lenktynių trasą. . Kiekvienas laivas taip pat siūlo tikrus Brodvėjaus pasirodymus dideliuose, moderniausiuose teatruose, taip pat didžiulius SPA centrus, kazino, užpildančius pusę denio, specialias vaikų žaidimų zonas ir daugiau nei 2000 kambarių.

Be to, dviejuose naujausiuose šios serijos laivuose „Norwegian Encore“ ir „Norwegian Joy“ yra didelės žaidimų ir virtualios realybės zonos, vadinamos Galaxy Pavilion.

Trumpai tariant, jie yra tarsi milžiniškos plaukiojančios megakurortų versijos, kurias rasite Orlando ir Las Vegaso srityse, ir jos patinka žmonėms, mėgstantiems megakurorto patirtį.

Susiję: 5 geriausios paskirties vietos, kurias galite aplankyti Norvegijos kruizinės linijos laive

„Norwegian“ senesni laivai daugeliu atvejų yra maždaug perpus mažesni už naujesnius linijos laivus ir neturi daugelio pirmiau minėtų savybių. Jie jaučia daug intymesnį jausmą, bent jau palyginti didelių, masinės rinkos laivų panteone, ir juose telpa daug mažiau žmonių. Nors „Breakaway Plus“ klasės laivuose gali tilpti apie 4000 keleivių, atsižvelgiant į dviejų vietų skaičių, seniausi linijos laivai yra skirti vežti tik apie 2000 keleivių dviems asmenims.

Seniausi Norwegian laivai yra geras pasirinkimas poilsiautojams, kurie nori išbandyti norvegų kalbą, bet netrokšta keliauti su didžiulėmis miniomis. Taigi seniausi Norvegijos kruizinės linijos laivyno laivai patinka daliai norvegų gerbėjų, kurie nori daugiau intymumo kruiziniame laive ir neprieštarauja atsisakyti kai kurių laive esančių patogumų, kad tai gautų. Jie taip pat dažnai yra pigesni kasdieniniam plaukimui.

Susijęs: „Norwegian Cruise Line“ „Latitudes Rewards“ lojalumo programos vadovas: viskas, ką reikia žinoti

Dėl savo dydžio seniausi Norvegijos laivai gali skraidinti maršrutus į vietas, kurias dideliems laivams aplankyti nėra taip paprasta. Ne visi pasaulio uostai gali priimti laivą, kurio dydis prilygsta Norwegian Encore.

Atkreipkite dėmesį, kad visi Norvegijos laivai yra reguliariai atnaujinami ir atnaujinami kas keletą metų, todėl net ir seniausi Norvegijos kruiziniai laivai turi naujesnes kilimines dangas, atnaujintus baldus, modernų kajučių dekorą ir kitus atnaujinimus. Daugeliu atvejų jų užkandinės ir barai bėgant metams buvo visiškai atnaujinti, o koncepcijos pirmą kartą debiutavo naujesniuose laivuose.

Planuojate kruizą? Pradėkite nuo šių istorijų:



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *