IHG One Rewards nariai turi ribotą laiką pelnyti ir panaudoti taškus viename populiariausių Las Vegas Strip kurortų.
„IHG Hotels & Resorts“ 2024 m. pabaigoje nutraukia partnerystę su „The Venetian Resort Las Vegas“ ir „The Palazzo at The Venetian Resort“. Beveik 15 metų galiojusia licencijos sutartimi šie du objektai buvo susieti su IHG „InterContinental Hotels &“ Kurortų prekės ženklas – tai taip pat buvo puikus būdas InterContinental Ambassador programos nariams pasinaudoti nemokama savaitgalio nakties nauda.
Nors naujaisiais metais partnerystės nebeliks, IHG One Rewards nariai vis tiek gali uždirbti taškų už esamus užsakymus iki 2025 m. kovo 31 d. IHG atstovas pažymi, kad partnerystė baigiasi tik Las Vegaso viešbučiuose ir svečiai vis dar gali užsisakykite kitus aljanso būstus žaidimų kurortuose, tokiuose kaip Venecijos Makao, Paryžiaus Makao ir Londono Makao Kinijoje.
IHG vadovai šią savaitę per uždarbį pastebėjo, kad jungtinė partnerystė Las Vegase reiškia, kad bendras IHG tinklas sumažina 7 092 viešbučių kambarius – arba 0,7% viso bendrovės kambarių skaičiaus. Tačiau partnerystės pobūdis reiškia, kad bendrovė praranda nedidelę dalį pajamų, nes Las Vegase esantis Venecijos kompleksas nebėra susijęs su IHG.
Nors detalių yra nedaug, negalima susimąstyti, ar tai suteikia galimybę tokiam IHG konkurentui kaip Hyatt įsitraukti ir tapti nauju partneriu, ypač atsižvelgiant į Marriott naują dominuojančią partnerystę Sin City su MGM Resorts, kuri kaip tik š. savaitę paskelbė apie naują „W Hotels“ nuosavybę, skirtą Stripui.
Neatrodo, kad IHG vadovybė daug užmigtų dėl pasibaigusio sandorio.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
„Paveldimas susitarimas sudarytas prieš 15 metų, o mes (esame) labai kitokia įmonė nei prieš 15 metų“, – sakė IHG generalinė direktorė Elie Maalouf šios savaitės IHG trečiojo ketvirčio pajamų skambutyje.
Bendrovė trečiąjį ketvirtį atidarė dvigubai daugiau naujų viešbučių kambarių nei pernai tuo pačiu metu. Be to, bendrovės plėtojamų viešbučių kambarių skaičius visame pasaulyje išaugo 12%, palyginti su praėjusiais metais.
Atrodo, kad bus daugiau nei pakankamai galimybių uždirbti ir išpirkti IHG One Rewards taškus visame pasaulyje – tik galbūt ne tiek daug Las Vegaso juostoje.
Susiję skaitymai:
Redakcinis atsisakymas: čia išsakytos nuomonės yra tik autoriaus, o ne banko, kredito kortelių išdavėjo, oro linijų bendrovės ar viešbučių tinklo nuomonės, ir jų neperžiūrėjo, nepatvirtino ar kitaip nepatvirtino nė vienas iš šių subjektų.