Praėjusį pavasarį mes papasakojome apie „Brightline“ planus dėl naujos stotelės palei Floridos geležinkelio liniją – tokią, kuri atves stotį į Stiuarto miestą, esantį valstijos lobių pakrantėje, maždaug 40 mylių į šiaurę nuo Vakarų Palm Bičo.
Šią naujieną paskelbę kovo pradžioje, „Brightline“ vadovai suvienijo jėgas su vietos lyderiais Stiuarte ir aplinkinėje Martino grafystėje. Nurodytas tikslas, tuo metu? Atidarykite stotį iki 2026 m. pabaigos.
Praėjus beveik aštuoniems mėnesiams po šio pranešimo, atrodo, kad šiems planams iškilo pavojus.
Stoties sandoris žlunga
Rugsėjo mėn. finansavimo susitarimas tarp Brightline, apskrities ir miesto vadovų dėl naujos stoties plėtros, kurį paskatino mokesčių mokėtojų doleriai, pateko į aklavietę, kai dauguma Stiuarto miesto komisijos balsavo už pasitraukimą iš susitarimo ir tuo metu atšaukė Brightline nuomos sutartį. būsimai stotelei.
Stoties susitarimui prieštaravo grupė Stiuarto piliečių ir įstatymų leidėjų, kurie išreiškė ypatingą susirūpinimą dėl naštos, kurią finansavimo sistema uždės vietos gyventojams; vienas miesto komisaras vietiniam prekybos centrui TCPalm praėjusį mėnesį pasakė, kad jis nėra nusiteikęs prieš pačią stotį, tačiau mano, kad dabartinis susitarimas yra nesąžiningas mokesčių mokėtojų atžvilgiu.
Vis dėlto šis žingsnis sukėlė vietinių politinių manevrų bangą ir galiausiai vėl įžiebė spėliones, kur galiausiai gali būti kita Brightline Floridos stotis.
Brightline atsako
Pareiškime TPG netrukus po to, kai Stuartas persigalvojo, „Brightline“ atstovas teigė, kad bendrovė yra įsitikinusi, kad pastarieji vietos lyderių veiksmai „neatspindi daugumos verslo savininkų ir gyventojų, kurie palaikė Brightline pastangas“, norų pasiekti stoties į rajoną.
Panašu, kad bendrovė taip pat atvėrė galimybę svarstyti alternatyvas kitai Floridos stočiai – tokiai, kuri būtų kažkur palei 170 mylių ilgio geležinkelio ruožą, kurį ji atidarė pernai tarp Pietų Floridos ir Orlando tarptautinio oro uosto (MCO) terminalų.
„Dirbsime su visais Treasure Coast miestais ir apskritimis, kad nustatytume tolesnius Brightline stoties žingsnius“, – rugsėjo pabaigoje TPG sakė bendrovė.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Ar Fort Pierce galėtų būti kitas?
„Brightline“ dar nepaskelbė jokių oficialių planų pakeitimų.
Tačiau neilgai trukus netoliese esantys miestai vėl ėmėsi pastangų suvilioti geležinkelių operatorių.
„Fort Pierce yra akivaizdi geografinė vieta Treasure Coast stočiai“, – pastarosiomis savaitėmis TPG sakė šio miesto merė Linda Hudson, pažymėdama, kad ten esantys lyderiai „sveikintų galimybę“ pridėti Brightline stotį – nesvarbu, ar Stiuartas judės į priekį, ar ne – laukiama „nuodugniai išnagrinėtos” geležinkelių operatoriaus finansinės būklės.
„Kai įsitikinsime, kad Stiuarto/Martino apygardos sutartis su Brightline nebegalioja, esu suinteresuotas pradėti dialogą su Brightline, kad pasirinktume geriausią Fort Pierce vietą“, – TPG sakė Hudsonas.
Verta paminėti, kad prieš pradėdama priartėti prie Stiuarto, „Brightline“ apsvarstė kelias regiono vietas, įskaitant netoliese esančią Sent Lusijos apygardą, kuriai priklauso Fort Pierce.
Dar neskaičiuokite Martino apygardos (ar Stuarto).
Vėlgi, Stiuarto stotis gali būti ne mirusi – bent jau ne.
Šį mėnesį lyderiai atgaivino derybas dėl „Brightline“ stoties, esančios netoli (arba galbūt net toje) jos anksčiau planuotos Stiuarto vietos. Tai tampa gana sudėtinga, kai kalbama apie infrastruktūros projektus.
Stiuarto miesto vadovai atvėrė duris svarstyti persvarstytą stoties susitarimą, TPG sako miesto vadovas. Tuo tarpu antradienį Martino apygardos, kuri supa ir apima Stiuartą, komisarai balsavo už derybas dėl stoties su (arba be) miesto įpirkos, patvirtino atstovas, įskaitant galimą alternatyvią vietą apygardai priklausančioje mugės aikštėje. į pietus nuo Stiuarto.
Verta paminėti, kad „Brightline“ traukiniai jau kasdien zuja koridoriumi; Kyla klausimas, ar (arba, tiksliau, kur), kad pridėtumėte stotelę prie tų bėgių.
Kur ta stotis galiausiai gali atsidurti? Tai dar reikia pamatyti.
Bet kuriuo atveju „Brightline“ turi daug didesnių planų. Bendrovė tikisi ilgainiui plėstis už Orlando iki Floridos įlankos pakrantės.
Taip pat šiuo metu vyksta didelės spartos „Brightline West“ sistemos, kuri iki 2028 m. Los Andželo olimpinių žaidynių pradžios, sujungs Las Vegasą su Pietų Kalifornija.
Susiję skaitymai: