
Ar galiausiai „Frontier Airlines“ ir „Spirit Airlines“ galėtų susijungti?
„Tai mano prognozė“, – TPG sakė konkuruojančios pigių skrydžių bendrovės vadovas.
Kalbos dėl dviejų pirmaujančių šalies biudžetinių vežėjų galimybės suvienyti jėgas netyla jau daugelį metų.
„Spirit“ ir „Frontier“ nagrinėjo susijungimą 2022 m., tačiau „Spirit“ atsisakė derybų ir siekė sudaryti santuoką su „JetBlue“ – sandorį teisme galiausiai blokavo Bideno administracija.
Tada, praėjusių metų pabaigoje, „The Wall Street Journal“ pranešė, kad oro linijos vėl pradėjo derybas dėl įsigijimo. Tačiau, kaip pranešama, sandoris žlugo keliomis dienomis prieš tai, kai „Spirit“ paskelbė pateikusi prašymą dėl bankroto apsaugos pagal 11 skyrių.
„Spirit“ finansinė suirutė, kurią lėmė augančios skolos, mažėjančios pajamos ir daugybė kitų veiksnių, kilo per audringą nebrangių oro linijų veiklą.
Sunkesnis kraštovaizdis pigioms oro linijoms
Pastaraisiais metais pigesnių JAV oro linijų sektoriaus atstovai nusileido didesniems „seniems“ vežėjams, kurie gali pasigirti tolimais tarptautiniais maršrutais, kurių šiuo metu trokšta daugybė keliautojų. Jau nekalbant apie tai, kad didesni vežėjai siūlo tokius patogumus kaip aukščiausios kokybės kajutės, gulimos sėdynės ir labai pelningos nuolatinių skrydžių ir kredito kortelių programos, kurios nuo koronaviruso pandemijos suvaidino didelį pelningumo vaidmenį.
Kai kurie pramonės atstovai – „United Airlines“ generalinis direktorius Scottas Kirby, garsiausiai numatė kai kurių pigių oro linijų, ypač „Frontier“ ir „Spirit“, žlugimą. Šie vežėjai jau seniai garsėjo tuo, kad siūlo itin žemas bazines kainas, tačiau prideda mokesčius už daugumą kitų skrydžio paslaugų.
Praėjusį mėnesį duodamas platų interviu su TPG, kitas pigių skrydžių bendrovės vadovas Davidas Neelemanas, „Breeze Airways“ generalinis direktorius, pasiūlė savo nuomonę.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
„Manau, kad „Spirit and Frontier” išliks”, – sakė Neelemanas. „Tačiau manau, kad būtų daug lengviau, jei jie susijungtų. Jei jie taptų viena.”
Paklaustas, ar aiškiai numatytų būsimą dviejų vežėjų susijungimą, Neelemanas negailėjo žodžių: „Taip“, – sakė jis.
Abi oro linijos ne kartą atsisakė komentuoti bet kokias užsitęsusias derybas dėl susijungimo ar įsigijimo. Taip pat verta paminėti, kad naujoji Trumpo administracija, kaip tikimasi, laikysis ne tokių griežtų reguliavimo pozicijų nei ankstesnė administracija, o tai galbūt paskatins dar vieną konsolidacijos bandymą.
Pigių skrydžių oro linijų aukščiausios kokybės pasiūlymai
Bet kuriuo atveju Neelemanas teigė iš esmės sutinkantis su „United“ Kirby pateiktu atviru vertinimu apie JAV oro linijų pramonės būklę, ty Čikagoje įsikūrusio oro vežėjo pranašumą prieš pigius vežėjus (vienas iš jų yra „Breeze“).
2024 m. Kirby ne kartą tvirtino „United“ „struktūrinį, nuolatinį ir negrįžtamą“ pranašumą pramonėje – kartu su „Delta Air Lines“.
Dabar, kai didieji vežėjai dažniausiai panaikino keitimo mokesčius ir įtraukė savo pigių, nesudėtingų pagrindinių ekonominių bilietų kainų tipus, Kirby ir kiti suabejojo, kodėl keliautojai rinktųsi nebrangų vežėją, jei panašų bilietą gali pasiūlyti ir visas paslaugas teikiantis vežėjas. .
Kiti pigių oro linijų vadovai atmetė prognozes apie pramonės žlugimą.
„Tai juokinga“, – sarkastiškai pasakė „Frontier“ generalinis direktorius Barry Biffle’as, kalbėdamas apie pretenziją praėjusį mėnesį duodamas interviu TPG.
Tačiau Neelemanas pasiūlė šiek tiek kitokį požiūrį.
„Scott (Kirby) sugalvojo būdą, kaip žmones įtraukti į „United“ tą patį, ką jie gauna „Spirit“, žinodamas, kad niekas nesirinktų skraidyti „Spirit“, jei galėtų atvykti ir skristi „United“, – sakė Neelemanas.
„Jei šiandien įsėsite į „United Airlines“ (Boeing 737) MAX 9 (reaktyvinį lėktuvą), jis puikiai sukonfigūruotas pagal tai, ko nori žmonės“, – tęsė Neelemanas, atkreipdamas dėmesį į „United“ pasiūlymus – nuo pirmos klasės iki papildomos erdvės kojoms iki švarių kaulų.
Tai platesnis funkcijų meniu, kurį keliautojai taip pat gali rasti „Delta“ ir „American Airlines“. Tokia įvairovė taip pat kuriama sparčiai augančiame pigių vežėjų sąraše: „Frontier“ gruodį paskelbė apie naujas pirmos klasės sėdynes, „Southwest“ 2026 m. planuoja naujas papildomos vietos kojoms eiles, o „JetBlue“ planuoja pridėti vietos pirmos klasės. kabina. (Neelemanas bene geriausiai žinomas JAV dėl to, kad 2000 m. įkūrė JetBlue).
Breeze mato galimybę
Šiandien Neelemanas mano, kad besikeičiantys keliautojų pageidavimai – ypač erdvių eilių, aukščiausios kokybės sėdynių ir apskritai didesnio pasirinkimo potraukis – yra geras jo naujausias startas „Breeze“. Oro linijų bendrovė veiklą pradėjo 2021 m., pačiame koronaviruso pandemijos įkarštyje.
Nuo pat savo veiklos pradžios Jutoje įsikūrusi aviakompanija siūlo nemokamus lagaminus, Wi-Fi paslaugą ir aukščiausios klasės kėdes keleiviams, kurie pasirenka „Geriausias“ bilietų kainas. Šios kainos yra alternatyva klasikinėms pigių oro linijų bilietų kainoms („Nice“), skirta pigiems pirkėjams.
„Kai aš kovoju su tais vaikinais, – sakė Neelemanas apie „Spirit and Frontier”, – mums sekasi tikrai gerai. Nes žmonės nori skristi „Breeze”.
Žinoma, ateinančiais metais jo aviakompanija gali rasti daugiau konkurencijos, nes keliautojai vis dažniau randa papildomos erdvės galimybių vis daugiau pigių skrydžių bendrovių lėktuvuose. Tai yra pagrindinė priežastis, dėl kurios „Breeze“ „tikrai rimtai svarsto“ padidinti „Gražiausių“ vietų skaičių savo „Airbus A220“, sakė Neelemanas.
„Pradėjome nuo 24 (pirmos klasės sėdimų vietų lėktuve) ir pasiekėme 12, ir manau, kad tikrai rimtai svarstome galimybę grįžti prie 16, nes paklausa tokia didelė“, – sakė jis ir pažymėjo, kad aviakompanija gali pertvarkyti savo lėktuvus. per naktį“ atlikti tokius pakeitimus.
Tarptautiniai skrydžiai horizonte
Bet kaip su tarptautine paslauga?
Paskutinį kartą, kai kalbėjausi su Neelemanu, maždaug prieš aštuonis mėnesius, jis erzino apie būsimą tarptautinę plėtrą, susijusią su pagrindiniais ilgalaikiais augimo planais Providensas Rodo salos TF Green tarptautiniame oro uoste (PVD).
Tiesą sakant, „Breeze“ kolega startuolis aviakompanija „Avelo“, kuri taip pat pradėjo veiklą 2021 m., įveikė ją naujais Meksikos, Jamaikos ir Dominikos Respublikos skrydžiais iš Hartfordo Bradley tarptautinio oro uosto (BDL) ir Šiaurės Karolinos Rolio-Durhamo tarptautinio oro uosto (RDU). BDL ir RDU yra oro uostai, į kuriuos dvi naujos aviakompanijos skyrė didelį dėmesį.
Neelemanas nurodė, kad vėlavo Federalinės aviacijos administracijos patvirtinimai, dėl kurių „Breeze“ galėtų skraidyti savo orlaiviais tarptautiniu mastu. Šis procesas turėtų baigtis kovo pabaigoje, sakė jis TPG.
„Ir tada mes galime pasiekti Havajus, savotišką Šiaurės Atlantą – daugiausia tik Britų salose ir Airijoje. Tokios vietos”, – sakė jis.
Vis dėlto pirmas?
„Meksika, Dominikos Respublika, Jamaika, tokie dalykai“, – sakė jis.
„Breeze“ šiuo metu siūlo 280 tiesioginių skrydžių ir 86% jų nekonkuruoja, šį mėnesį pažymėjo vežėjas.
Tikimasi, kad 2025 m. jos augimas tęsis. Remiantis aviacijos analizės įmonės „Cirium“ duomenimis, pirmąjį šių metų pusmetį jos vietų skaičius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidės apie 49%.
Nesvarbu, ar dėmesys sutelkiamas į tarptautinius ar vietinius skrydžius, ar į ekonomiškąsias ar aukščiausios kokybės kajutes, istorinis keliautojų pasirinkimų pokytis dar bus matomas. Sekite naujienas.
Susiję skaitymai: