
Parašė Ritesh Raj, vienas iš CuddlyNest įkūrėjų ir generalinis direktorius
Internetinių kelionių agentūrų (OTA) kraštovaizdis vystosi kvapą gniaužiančiu greičiu. „CuddlyNest“ mes patys įrodome, kaip technologinė pažanga, ypač dirbtinio intelekto (AI) srityje, keičia tai, kaip keliautojai gali planuoti, užsisakyti ir patirti savo keliones. Kaip „CuddlyNest“ generalinis direktorius, tvirtai tikiu, kad dirbtinio intelekto panaudojimas nėra tik galimybė OTA – tai būtina.
Personalizavimas: susitikimas su keliautojais ten, kur jie yra
Šiandienos keliautojai tikisi pritaikytų potyrių. Laikai, kai gali pakakti universalaus požiūrio, jau praėjo. AI leidžia OTA analizuoti daugybę klientų duomenų, įskaitant nuostatas, ankstesnius užsakymus ir elgseną realiuoju laiku, kad pateiktų labai suasmenintas rekomendacijas. Pavyzdžiui, dirbtinio intelekto algoritmai gali pasiūlyti būstą, veiklą ir paskirties vietas, kurios puikiai atitinka unikalų keliautojo skonį ir biudžetą. Toks personalizavimo lygis ne tik padidina klientų pasitenkinimą, bet ir ugdo lojalumą vis labiau konkurencingoje rinkoje.
Dinaminė kainodara: konkurencingumo užtikrinimas
Kelionių pramonė yra labai dinamiška, o kainos svyruoja dėl paklausos, sezoniškumo ir išorinių veiksnių, pvz., geopolitinių įvykių. Dirbtinio intelekto įrankiai gali analizuoti šiuos kintamuosius realiuoju laiku, todėl OTA gali įgyvendinti dinamines kainodaros strategijas. Numatydami paklausos modelius ir atitinkamai koreguodami kainas, OTA gali padidinti pajamas ir užtikrinti, kad klientai jaustųsi tikrąją vertę.
Naudodama novatorišką DI valdomą technologiją ir pasinaudodama LLM ir strateginėmis partnerystėmis, CuddlyNest dabar gali pasiūlyti konkurencingas kainas, dėl kurių nereikia gaišti laiko lyginant skirtingų svetainių kainas. Kiekvieną kartą gausite geriausią įkainį – išbandykite čia!

Klientų aptarnavimo tobulinimas naudojant AI
Pramonėje, kurioje svarbiausia yra sklandžiai aptarnauti, dirbtinio intelekto valdomi pokalbių robotai ir virtualūs asistentai iš esmės keičia klientų aptarnavimą. Šie įrankiai gali suteikti greitus atsakymus į užklausas, padėti rezervuoti ir net išspręsti įprastas problemas, tuo pačiu sumažinant veiklos išlaidas. Naudodami natūralios kalbos apdorojimą (NLP), šie AI įrankiai gali suprasti klientų poreikius ir reaguoti į juos keliomis kalbomis, taip užtikrinant visuotinį OTA pasiekiamumą.
Nuspėjamoji analizė: ateities strategijų kūrimas
AI gebėjimas apdoroti ir analizuoti duomenis yra ne tik reagavimas į dabartines tendencijas; kalbama apie ateities numatymą. AI pagrįsta nuspėjamoji analizė gali padėti OTA nustatyti naujas paskirties vietas, prognozuoti keliautojų elgesį ir optimizuoti rinkodaros strategijas. Pavyzdžiui, analizuodami paieškos tendencijas ir socialinių tinklų pokalbius, OTA gali tiksliai nustatyti kitą didelį kelionių tašką ir būti pasirengę pasiūlyti pritaikytus paketus prieš konkurentus.
Ar žinojote, kad „CuddlyNest“ buvo sukurta siekiant padėti bet kokio tipo keliautojams, rasti bet kokio tipo apgyvendinimą bet kokio tipo kelionėms? Tai apima skaitmeninius klajoklius!

Operacijų supaprastinimas
Užkulisiuose dirbtinis intelektas yra žaidimo keitiklis, užtikrinantis veiklos efektyvumą. Automatizuotos sistemos gali valdyti inventorių, atnaujinti sąrašus ir sinchronizuoti duomenis įvairiose platformose realiuoju laiku. Mašininio mokymosi algoritmai taip pat gali aptikti nesąžiningą veiklą, užtikrindami saugią užsakymo aplinką klientams.
Tvarumas per protingesnius sprendimus
Tvarumas tampa pagrindiniu keliautojų ir pramonės žaidėjų akcentu. AI gali padėti OTA reklamuoti ekologiškas kelionių galimybes, analizuodamas įvairių apgyvendinimo, transporto rūšių ir veiklos poveikį aplinkai. Kreipdami klientus į ekologiškesnius pasirinkimus, OTA gali prisidėti prie tvaresnės kelionių ateities.

Bendradarbiavimo metodas
Nors dirbtinis intelektas turi didžiulį potencialą, jo sėkmė priklauso nuo bendradarbiavimo požiūrio. OTA turi glaudžiai bendradarbiauti su technologijų tiekėjais, duomenų mokslininkais ir pramonės suinteresuotosiomis šalimis, siekdamos užtikrinti, kad dirbtinio intelekto sprendimai būtų etiški, skaidrūs ir suderinti su klientų poreikiais.
Kelias pirmyn
Kelionių ateitis neabejotinai yra susipynusi su AI. „CuddlyNest“ esame įsipareigoję panaudoti šią technologiją, kad sukurtume sklandžią, individualizuotą ir tvarią kelionių patirtį. OTA atveju AI apima ne tik aktualumą; kalbama apie pirmavimą sparčiai besivystančioje pramonėje. Kelionė į priekį yra įdomi, o AI kaip patikimas partneris, galimybės yra neribotos.