Parašė Ritesh Raj, vienas iš įkūrėjų ir COO
Kelionių pramonė per pastaruosius kelerius metus patyrė didžiulį pokytį, pakeisdama tai, kaip žmonės tyrinėja pasaulį. Kaip CuddlyNest COO, turėjau privilegiją iš pirmų lūpų matyti, kaip pasikeitė keliautojų pageidavimai. Šiandien kalbama ne tik apie kelionės tikslą – tai apie kaip ir kodėl keliaujame. Pati kelionė tapo tokia pat prasminga kaip ir tikslas.
Nauja kelionių era: ką mes pastebėjome
1. Lankstumas yra nediskutuojamas
Praėjo laikai, kai keliautojai galėjo tiksliai planuoti mėnesius į priekį. Pandemija sukėlė nenuspėjamumo lygį, dėl kurio lankstūs užsakymai tapo būtini. Keliautojai dabar reikalauja ramybės, žinodami, kad gali atšaukti arba pakeisti planus be baudos. „CuddlyNest“ mes priėmėme šį pokytį pristatydami lanksčias užsakymo parinktis įvairiose apgyvendinimo įstaigose. Nesvarbu, ar tai šeimos atostogos, ar paskutinės minutės pabėgimas, mūsų vartotojai gali drąsiai užsisakyti, žinodami, kad pasikeitus planams yra apsaugoti.
Naudodama novatorišką DI valdomą technologiją ir pasinaudodama LLM ir strateginėmis partnerystėmis, CuddlyNest dabar gali pasiūlyti konkurencingas kainas, dėl kurių nereikia gaišti laiko lyginant skirtingų svetainių kainas. Kiekvieną kartą gausite geriausią įkainį – išbandykite čia!
2. Darbas + klajojimas = darbas
Didėjantis nuotolinis darbas panaikino ribą tarp darbo ir laisvalaikio. Šiuolaikiniai keliautojai nebėra pririšti prie vienos vietos – jie derina produktyvumą su tyrinėjimu, apimdami „darbo vietos“ koncepciją. „CuddlyNest“ į tai išplėtė savo inventorių ir įtraukė skaitmeniniams klajokliams pritaikytas savybes. Nuo spartaus „Wi-Fi“ ir ergonomiškų darbo vietų iki ramios aplinkos, skatinančios susikaupimą ir kūrybiškumą – mes užtikriname, kad mūsų svečiai galėtų efektyviai dirbti, mėgaudamiesi savo aplinkos grožiu.
Ar žinojote, kad „CuddlyNest“ buvo sukurta siekiant padėti bet kokio tipo keliautojams, rasti bet kokio tipo apgyvendinimą bet kokio tipo kelionėms? Tai apima skaitmeninius klajoklius!
3. Sveikatingumo centras užima vietą
Po pandemijos padaugėjo sveikatingumo kelionių. Keliautojai ieško daugiau nei tik patogios lovos – jie nori patirties, kuri puoselėja jų gerovę. „CuddlyNest“ kuruojame būstus, kuriuose siūlomi sveikatingumo patogumai, pavyzdžiui, jogos erdvės, SPA paslaugos ir ramios poilsio vietos gamtos apsuptyje. Suprantame, kad šiandieniniai keliautojai teikia pirmenybę savo psichinei ir fizinei sveikatai, todėl savo pasiūlymus suderinome, kad atitiktų šiuos poreikius, kad viešnagės būtų tiek atgaivinančios, tiek įsimintinos.
Pirmenybė teikiama klientui: mūsų pagrindinis įsipareigojimas
Visuose šiuose pakeitimuose svarbiausia yra įsipareigojimas pirmenybę teikti klientui. „CuddlyNest“ nuolat stengiamės suprasti, ko reikia keliautojams, skatindami atvirą dialogą per grįžtamąjį ryšį. Kiekviena apžvalga ir pasiūlymas padeda mums tobulinti savo platformą, kad galėtume teikti sklandžią, į vartotoją orientuotą patirtį. Mūsų tikslas yra pašalinti trintį iš kelionės proceso, pateikiant intuityvų užsakymą ir suasmenintas rekomendacijas, dėl kurių kiekviena kelionė būtų lengva ir maloni.
The „CuddlyNest“ pažadas buvo įdiegta 2023 m. ir nurodo mūsų atsakomybę už šiuos klausimus, susijusius su mūsų aptarnaujamais klientais.
Kuriame kelionių ateitį kartu
Kadangi kelionių pramonė ir toliau vystosi, turime tobulėti ir mes. Lankstumas, darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra bei sveikata yra tik pradžia. Kviečiu savo kolegas kelionių entuziastus ir pramonės profesionalus apmąstyti: Kaip matėte kelionių raidą? Kokių veiksmų imatės, kad patenkintumėte šiuos naujus reikalavimus?
Kartu galime kurti ateitį, kurioje kelionės būtų prasmingesnės, prieinamesnės ir praturtinančios visiems.
„Mes „CuddlyNest“ tikime, kad kelionės yra daugiau nei kelionė – tai kelias į asmeninį augimą, atradimus ir ryšį. Mūsų misija – suteikti kiekvienam keliautojui galimybę drąsiai tyrinėti pasaulį, žinant, kad turi partnerį, kuris klauso, mokosi ir diegia naujoves, kad patenkintų besikeičiančius poreikius. – Ritešas Radžis