„Salt Hotels“ papildo du Naujosios Anglijos būstus prie augančios prabangios prabangos


Kai atrodo, kad didžiausi viešbučių konglomeratai išryja kiekvieną šaunesnį mažą prekės ženklą, kokį tik gali rasti, nepriklausomi keliautojai gali pasiguosti: Keipmenkio salos viešbučiai plečiasi savo sąlygomis.

Viešbučių kolektyvas, įsikūręs Provincetown, Masačusetso valstijoje, turi atstovybę Šiaurės Amerikoje, turėdamas nekilnojamojo turto Majamyje (viešbutis Greystone), Cape Cod (provincetauno „Salt House Inn“) ir vykdo projektus Mineapolyje ir Meksikoje. Tačiau naujausi bendrovės atidarymai Konektikute ir Nantucket yra reikšmingi Naujosios Anglijos svetingumo scenos papildymai.

„Abner“ Litchfield mieste, Konektikuto valstijoje, yra Litchfield apygardos teismo rūmų transformacija į 20 kambarių prabangų viešbutį. Atnaujinus, buvusi teismo salė buvo paversta Teismo sale – restoranu, kuriame yra pertvarkyti teisėjų suolai ir prisiekusiųjų dėžės kaip banketų kėdės ir registratūros stalai. Drįstame nesijausti įkvėpti nukreipti savo vidinę Mariska Hargitay ir pavalgius čia surengti įstatymo ir tvarkos įkvėptą monologą teismo salėje.

„Nuvykome į Litchfieldą, ir tai tarsi „Hallmark“ filmo rinkinys. Jis toks gražus“, – sakė „Salt Hotels“ įkūrėjas Davidas Bowdas. „Restauruoti šiuos istorinius pastatus yra labai smagu.

„Abner SALT“ VIEŠBUČIAI

„Salt Hotels“ įkūrėjo Kevino O’Shea suprojektuotame „Abner“ taip pat yra sezoninis baras ant stogo „Verdict“. Didelė vandens duobė skirta šimtmečių sandūros oficialiems sodams pagirti, o iš jos atsiveria apylinkių vaizdai. Svečiai gali įsiregistruoti į įvairius kambarius – nuo ​​jaukios „Snug“ (buvusios teisėjų rūmų, o dabar puikiai tinkančios keliautojams pavieniui) iki „Chamber Suites“ (anksčiau buvusios erdvesnės teisėjo kameros, kuriose dabar yra erdvus vonios kambarys ir svetainės zona, papildantys standartinius patogumus). pavyzdžiui, „Further“ ir „Palermo Body“ vonios reikmenys ir mini baras, kuriame yra vietinių produktų). Pusryčiai įskaičiuoti į kiekvieną viešnagės kainą – „Salt Hotels“ prekės ženklo standartas.

Tačiau prekės ženklas tuo nesibaigia. Šių metų pradžioje komanda taip pat atidarė „The Brant on Nantucket“, kuriame yra 26 kambariai ir apartamentai trijų pastatų komplekse ir gali jaustis kaip kai kurių salos prabangių kurortų ir jaukių užeigų palikuonys. Svečiai gali mėgautis nemokamais pusryčiais prieš ilsėdamiesi prie baseino su kokteiliu ar kokteiliu ir naujausio Elin Hilderbrand romano kopija su šuns ausimis. Apgyvendinimo įstaigoje – nuo ​​studijų iki kelių lovų apartamentų su virtuvėlėmis.

Dienos naujienlaiškis

Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu

Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.

„Tai yra penkios minutės pėsčiomis nuo keltų terminalo, bet mylių atstumu nuo minios“, – šypsodamasis sakė Bowdas.

„Brant SALT“ VIEŠBUČIAI

Vykstanti plėtra suteikia keliautojams daugiau galimybių susipažinti su „Salt Hotels“, kuri nepriklauso jokiam dideliam lojalumo tinklui, tačiau yra pasirinkta „Hyatt“ priklausančiame „M. ir Mrs. Smith“ butike ir prabangių viešbučių užsakymo platformoje.

Nors nė vienas iš pono ir ponios Smithų dalyvaujančių objektų dar nėra World of Hyatt, bendrovės atstovas pažymi, kad komanda „dirba, kad „The Abner“, „The Brant“ ir „Salt House“ dabar patektų į The World of Hyatt platformą“ – tai galimas laimėjimas „Hyatt“ gerbėjai, norintys uždirbti taškų Naujosios Anglijos rojuje.

Kainos „The Abner“ prasideda nuo 250 USD už naktį, o „The Brant“ – nuo 400 USD.

Susiję skaitymai:



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -